nytt blöjfodral

Gjorde ett nytt försök att sy blöjfodral men inte så avancerat
 men de fick plats 7 blöjor och en stor förpackning med våtservetter..
Gjorde mest för att testa om storleken blev bra..ska väl göra en ordentlig
nån dag när jag får tid o ork till de..
sen gjorde jag två fodral till våtservetter..dem blev jag riktigt nöjd med..

I dag ahr vi vart på gahms o handlat o sen fick minja åka traktor med adde uppifrån hablingbo ner till oss i skogen.



Adde skottade upp ens tor hög med snö medans jag o minja åt mat o sen gick minja o sov middag.
när hon vaknat o vi fikat lite så gick vi ut i snön o gjorde eld i tunnan o hämtade posten.
Minja fick åka pulka till postlådan, hon tycker de e så roligt o åka pulka...
blir förbannad när man lyfter ur henne.:)
Hon sprang runt o lekte i snön o klättrade o sprang runt grannens hus..
sen gick vi in o gjorde flygande jacob..
Super gott som vanligt..

Dammmsugit hela huset i dag o nu får man lida för de..
inte roligt o ha foglossning kan jag säga er..
gör ont även om jag bara sitter still..
hoppas de går över tills i morrn..
När ska man ta o lyssna på kroppen o inte göra sånt som man vet att man får ont av..

Minja somnade jättesnällt i kväll..gick jätte fort..
E så glad att hon e så snäll o lägga nu när jag har som ondast kvälls tid..
älskar henne så otroligt mycket..

längtar o e så nyfiken på vad det är för en lite tryckande sak därinne i magen..
Minja sparkade mycket mer..den här den tar spjärn o trycker:)
mindre än 10 veckor kvar...:)
kan inte tiden gå fortare..

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

hoppas snön kan ligga kvar 1 vecka till, så kan vi leka i snön. för då kommer vi ner måndag 1 feb kram

2010-01-23 @ 16:09:46
Postat av: Lina

yea..vad roligt...skaa bli kul o se er...kommer ni alla tre???o hur länge stannar ni???kramar

2010-01-26 @ 21:25:06
URL: http://linaminja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0