Trött

Trött, tråkigt väder,skit på tvn. dålig fantasi..

Fredag i dag känns inte som de...
Känns som precis vilken dag som hellst...
när man var yngre kände man verkligen åhh nu e de äntligen fredag....Undra när de försvann...

då ska man jobba sista dagen på första arbetsveckan....
känns inte riktigt som jobb att mata barn ,klä på dem o leka med dem..
Men de kan va ganska jobbit med nio ungar som leker o låter...
Kan bli ganska högljutt..
Ska bli skoj o se hur de går i eftermiddag när jag ska vara själv med barnen,....
De blir typ 4 timmar..
.Men de går nog bra de e bara ett av barnen som brukar reagera
när eva försvinner ner i källaren eller så..
Men vi får se hur han reagerar...
Dem två barnen som jag ska ha i juli månad verkar gå väldigt bra ihop med mig..
Bättre än jag trodde...
Så de e riktigt skoj..

Har inte bytt bajsblöja på nån av barnen mer än minja än..
Men de kommer kanske i dag..
Skulle inte förvåna mig ett dugg om allihopa la en brakare...haha
hoppas inte....så roligt är de inte o byta blöja...

De enda tråkiga blir väl att man inte har nån vuxen att prata med under juli
men får se hur de löser sig..kanske kan åka på hemse till gerd o britt i lokalen...
Få se hur jag gör..

Torsdag nästa vecka fyller Gerd 50 år..
(Gerd=min gamla dagmamma)


Just de Grattis ....
Till Graviditeten Så super glad för eran skull
Tycker de e skit skoj att ni ska ha barn....
Puss på er



Ska ta o kolla mina jordgubbsplantor nu..


Puss hej

Kommentarer
Postat av: Fanny

Varkar som att du har det bra ju!!

själv jobbar jag som tusan nu, skulle vara kul att träffas snart, men har ingenaning om när jag är ledig nästa gång!

förresten, vem är gravid?

Kram

2009-06-07 @ 10:14:32
URL: http://natachis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0