trött o tänker en massa

E så trött på att folk aldrig hör av sig..
har man blitt så tråkig att umgås med eller....

Jag hör av mig till folk o frågar om dem vill göra saker jag åker o hälsar på...
Men e de nån som gör de tillbaka...
Nej de e dåligt med de..

Undrar hur länge de skulle ta för mina "kompisar" att reagera om jag slutat
gå in på msn o facebook slutade blogga helt..Slutade höra av mig till folk stängde av telefonen
o slutade åka o hälsade på nån.....

Tror att de skulle ta väldigt lång tid..

Kommentarer
Postat av: Zarah

Vet precis hur det är, har haft så väldigt länge....

2009-06-14 @ 19:17:36
Postat av: Lina

Trist e vad de är

2009-06-15 @ 21:40:08
URL: http://linaminja.blogg.se/
Postat av: iza

så har vi också det... undrar om det är för att man skaffat barn? :p hehe d löser sig nog så småningom ska du se!

2009-06-16 @ 06:44:28
URL: http://izaa.bloggagratis.se
Postat av: Carola

hmmm låter inte kul det....

Hoppas nu inte jag är med räknad... fast förstår om jag är det... jag är ju inte den bästa på att höra av mig... plus nu när jag har skaffat pojkvän så ska man försöka få tiden att gå ihop... lite jobbigt i bland men men... Vi får ta den där Grillningen snart .... eller?



Kram Carola

2009-06-17 @ 08:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0