seg i huvet

Känner mig skit seg i huvet
vet inte om de beror på solen eller vad..
Ska ta o ta med mig en keps i morrn.
¨Men de blir säkert inte lika bra väder..
______________________________________________________________________________________________
Gud vad jag trivs bra med håret..

SÅ här kort hade jag inte tänkt att de skulle bli men de var ju lite
ojämt där o så tog vi lite där o så blev de bara kort tillslut
hehe men jättefint..

*Jätte tack till  Marie min älskade svans tycker om dig jätte mycket.*
______________________________________________________________________________________________
SAtt o kollade på lite bloggar som folk uppdaterat tacka vet jag bloglovin får mail varje gång nån uppdaterat bloggen skit smidigt..

Iallfall läste fannys blogg o där stod de att hon var Gravid..
Blev lite förvånad men sånt kan hända..
tycker de e skit skoj o e jätte glad för eran skull...
Natacha kommer bli super bra stora syster..

Oj va de känndes som att natacha plötsligt blev jätte stor nu
efter att jag skrev de...

Får hoppas vi kan lyckas passa in en träff med små fröknarna i veckan..
Hade vart jätte skoj de var rätt långe sen sisst nu..
O dem e ju så söta när dem leker tillsammans.
o de hade vart kul o träffa dig igen...
Alltid lika trevlig o prata med nån som man har mycket gemensamt med
o så få se om du kanske fått nån lite kula på magen...

O de e en till som e gravid fast har jag skrivit förut
vill ha en bild på magen....
vill ju kunna följa din graviditet fast du e så långt bort..
Saknar dig...
Ska försöka komma o hälsa på dig...
Vet inte när bara...
______________________________________________________________________________________________

Blir inge bilder i dag segt internet
Får väl se när telia behagar o komma hit o instalera internet
De ringde ju o sa att dem skulle komma innan midsommar
Men sen ringde dem igen senare i veckan o ändrade sig igen så vi
få väl se när vi får de....
o då får vi hem telefon med..
Så då kan alla folk som tjatar om att vi aldrig har mottagning ringa på den i stället
______________________________________________________________________________________________

Nu börjar jag få slut på nått att skriva så de får räcka för i kväll...

Gonatt sussa gott
Puss hej


Kommentarer
Postat av: Marie

Älskar dig med kroppen! <3

2009-06-22 @ 22:48:16
URL: http://sushiberoende.wordpress.com
Postat av: HB

Du blev jätte snygg i håret! Bilder är på gång...

2009-06-24 @ 20:41:19
Postat av: Fanny

2009-06-24 @ 21:22:55
URL: http://natachis.blogg,.se
Postat av: Fanny

Haha, jag blev nog minst lika förvånad som du, har fortfarande inte riktigt smält det, natacha är ju sååå himla liten i mina ögon, att hon ska bli storestsyster är riktigt svårt att förstå, men å andra sidan så är hon nästan två år då så det är ju en okej ålder!

Ska bli kul att träffa er i morgon!!



Kramar

2009-06-24 @ 21:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0