hej halloj torsdag i dag



mnjas tak..visst e de fint.....tog en bra stund att få upp alla stjärnor..men ahr ännu mer
som kan sättas upp..Få se kanske sätter nått i vårat rum..


Var så trött i går så jag orkade inte skriva..Var ju först på sång o lekan på förmiddan o lekte o sjöng o fikade..Kom se hem o hoppades att minja skulle somna om i sängen (hon somnade ju själv klart på den lilla biten hem i från havdhem...Men hon vägrade somna i sin säng så jag fick plocka upp henne o gå in o vårt rum o lägga oss ner i vår säng o  hålla i henne så somnade hon fort..o de gjorde även jag...gud va skönt de e o sova middag :)
Sen vaknade jag av  o jag gick o tittade ut genom fönstret o där stod en bil..o precis då ringer telefonen så jag antar att de e fanny o natacha som sitter i bilen o de var de...
Riktigt kul att dem äntligen hittade ut...de tog sin stund....Vi åt korvstroganoff som ajg gjorde..jätte gott blev de o de verkade natacha tycka med så då ahde jag nog lyckas..minja åt duktigt som hon nästan alltid gör när de e hemlagade mat...Burkmat går lite trögare...
Sen så lekte minja o natacha  och jag o fanny satt o pratade...De var väldigt generösa mot varandra o lånade upp nappflaskorna till varandra.
. 

Två trötta tjejer efter en massa busande..

Sen satt jag o pysslade lite med utseendet på bloggen..lyckades få till de rätt så bra iallafall..Nu ser de mer ut som att den skulle tillhöra mig allafall och så med världens sötaste älskling längst upp i bild så bli man inte anant än glad...tror hon var 4 månade på kortet..o nu e hon snart ett år..
hon går från de här


till de här

på några månader...tiden springer i från en..hon blir stor så fort..
De e jätte kul o se alla framsteg hon gör..tex i går lärde hon sig hur man klappar händer och hon har börjat o säga titta väldigt mycket nu....Men ändå saknar man bebis stadiet..hon var ju så liten o söt...Men sömnen e ju mycket skönare nu, de ska jag ju inte klaga på...i morse vaknade hon vid kvar över 8...jätte skönt..riktig sovmorgon...

Haha började tänka på för nått år sen så var att kliva upp vid 8 de var ju tidig o nu tycker man de e sov morgon...De ändrar sig fort...Nu ligger  hon o sover så sött i sängen min underbara lilla prinsessa...
Har börjat o fundera på vad man ska köpa i födelsedagspresent, men jag har absolut ingen aning...o snart fyller linus med..men jag tycker de lättare o hitta på nått till han än till minja..Ska bli kul o se avd hon får av Dem som kommer och grattar henne....hon ska få en gungställning av sin morfar iallfall..ska bara hitta nån som har ett bra pris på en....

Såg i tidningen i dag att de skulle vara begagnat marknad på lövsta med tema barn så jag ska nog ta o åka dit o titta lite..o se om man kan hitta nått vettigt..man vet aldrig....kanske hittar nått fynd..Jag skulle vilja ha en barnvagn som e lite smidigare än den vi har..tycker den vi har e så klumpig men den funkar o vi lånar den så vi har ju inte lagt ut nå pengar på den...men få se när de finns pengar till de..
nä ska ta o titta lite på p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0