Glad midsommar på er

då var midsommar över för i år..

Jag har jobbat både midsommarafton och midsommardagen..och jobbar i morrn med..
sen ska jag vara ledig i två dagar..
skönt..

trodde ju inte att jag skulle jobba på midsommar..
jag hade planerat att jag skulle åka till en midsommarstång så barnen fick vara med o klä den o sen dansa kring den..
Men de fick adde göra i stället..
Jätte tråkigt o missa de men får väl försöka med de i nästa år i stället

Men jag har hunnit med o äta färskpotatis jordgubbar..druckit lite vin o
ätit mat med goda vänner...

Nu e jag trött o längtar tills i över morrn då jag ska vara ledig..
men ännu morgondagen kvar innan man får slappa..

natti natt

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0