Stora Mira

Lite slö på att uppdater men men
i söndags firade vi mira då..
fullt ös.. på förmiddan så var min del av släkten här..

Miras tåg..












Minja,Björn,Pappa,Per,adde,Laila o daniel


Minja hjälper Mira att öppna paket i från moffa:)


Mira leker tittut med minja


Minichoklad muffins med smörkräm och vindruva
på ett av mina fina fat som jag fått från farmor


Mums muffins:)


Fadder kollar in fadderbarn som leker:)



Mommo o Laila



Min söta bus tjej

Miras Presenter
'

från gammelmommo


Från Daniel carola o abi


Från daniel carola o abi


från moffa


från moffa


Från Laila Björn och Per


Från mommo o thomas


O den här fick Minja av Laila Björn o Per..
den ska invigas om två veckor..


från Tobias Zarah felizia neah o ellen

från eva o lennart

o på eftermiddan kom addes del..

måste dela upp de för de blir för många sammtidigt blir för jobbigt då..

 

i dag har vi då vart på 3 års kalas i vibble jag o barnen medans adde har jobbat..

DE var natacha som hade fyllt tre år..


stefan o natacha


söta william
'

Leia mars, William januari och Mira februari

sen i kväll har vi varit på folkeryds o ätit pizza med linus o carro..alltid lika trevligt..

sen efteråt åkte vi bort till carros mamma o fikade med henne o hennes sambo o carros två bröder joar o isak..
fick jätte god hallon paj med vaniljsås, choklasbollar kaffe o rabarbersaft..
shit vad länge sen man drack rabarbersaft..de e ju hur gott som hellst..måste ta o prova mig på o göra de i sommar..

o minja fick leka massa med lego tillsammans med Joar..
Hon hade jätte kul..sen var de ju roligt o klättra i hans säng med.:)



"Mira är en legobebis"     sa minja


slöisar:)

tack o gonatt nu ska jag krypa ner i sängen.

13 dagar kvar nu...

puss hej


Kommentarer
Postat av: Laila

Som vanligt kul att se dina fina bilder o läsa vad du skriver.

2011-02-28 @ 17:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0