tisdag regn regn regn

i dag ahr de inte gjort mycket annat än o regna regna o blåsa...

riktigt novemberrusk....

I helgen flyttade vi in Miras säng i Minjas rum för att hon vaknade vid 3 av att jag vände på mig i sängen sen vaknade hon på morgonen nångång av att adde vände på sig..Så tyckte  att hon borde sova bättre inne vid minja..

Tyvär så tänkte vi inte riktigt klokt..Vi både sänkte ner sängen och flyttade in henne i ett nytt rum på samma kväll..blev nog lite för stor omställning..hon somnade fort men vakande efter en stund o de var ett helskotta o få henne o somna om...men sen sov hon gott o vaknade bara en gång på natten..

Natten efter gick de jätte bra o lägga henne..hon sov jättegott tills de att jag precis skulle somna då vaknade hon o var jätte snorig..plockade upp henne bytte blöja gav henne näsdroppar o välling o la ner henne igen, de brukar räcka..

Men inte den kvällen hon knölade som tusan..la ner henne och nån minut senare så var hon igång igen...o så höll de på ett tag tills jag tröttnade o tog med henne in i vårat rum o la henne mellan mig o adde ...

men efter de har hon sovit jätte bra..

i måndags var sista gången på babysimmet..
Mira har vart jätteduktig på babysimmet..hon dyker o hoppar från kanten..
Hon fick diplom..:)


Kommentarer
Postat av: Laila

Vad månde bliva av detta barn. Storsimmare kanske? Kul att hon gillar badet i alla fall.

Vår avresa t Rostock är försenad pga vädret och är nu planerad t 17.05 i stället för 07.20 idag, så nu sitter jag bara här och fördriver tiden.

2010-11-24 @ 11:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0