nu var de ett tag sen sisst..


tiden bara springer i från en....
Mira blir snart 9 månader undrar vart tiden tog vägen..
hon börjar bli stor..
Hon har fått sin första tand...o nummer två syns under tandköttet..så den kommer väl så småningom..
hon sitter själv nu..o tycker minja e jätte rolig...
men tyvär har inte minja tid o roa mira..de går en liten stund sen tröttnar hon..

o på babysimmet går de jätte bra...hon har dykit för första gången o de gick väldigt bra..
Hon reagerade inte speciellt mycket mer på att komma under vattnet
som hon gör när hon får vatten över huvet..


Hon tycker de e jätteroligt o stå upp..
o hoppa i hoppgungan..o blir överlycklig när minja tar fart på henne o gungar henne i hoppgungan...
DEm e så söta i hop mna två tjejer..

hon tycker mycket om glass....
o har äntligen fått henne till o börja dricka vatten..

i dag så somnade Mira i vagnen så jag ställde in vagnen i sovrummet för minja förde så mycket liv..
nån timma senare hör jag helle skrika...
tänker då, hon har vaknat...
kommer in i sovrummet o få se mira ligga på mage på golvet..
Hoin har ramlat ur vagnen....
hon var ledsen men de gick över rätt fort..
de blir o ha mer koll på henne när hon ligger i vagnen..


skriver shoppinglista för fullt här hemma...
åker ju till ullared på tisdag nästa vecka..
ska bli skoj o få se hur de ser ut nu efter ombyggnaden..
o se om jag hittar nått skoj..
o se hur minja o mira kommer att vara...:)
skall ha med mig tv illing vagnen o hoppas på bra väder
så att pappa o barnen kan gå en promenad med vagnen i ullared..
men tror minja kan tycke de e kul ett tag i affären..
hon brukar ju bli förbannat när man åker i affären utan henne..

Har sparat pengar en stund nu så de ska nog räcka..förhoppningsvis ska jag
inte göra av med precis allting:)
e ju så kul o handla sen få komma hem o packa upp allting..
tänkte försöka fixa lite julklappar när man ändå är där...
förhoppningsvis hittar jag nån iallfall:)

vikt nedgången går sakta men säkert....
var på gymmet förra torsdagen för första gången på väldigt länge..
o de jag märkta av mest på var magmusklerna inte pallade speciellt mycket..
orkade knappt göra nån situps i jämfört med förut..
ska se om jag kan komma dit på fredag igen om de passar med älsklingen :)

ska på banken på fredag med..får hoppas de går bra..


har funderat lite på hur jag ska ha de i min pysselhörna som jag kommer få sen...:) jippi
har ju så svårt o se de framför mig...
men ska bli jätte kul när de blir klart o barnens rum med..
Har faktist tänkt mig att jag skulle försöka mig på att tapetsera rummen själv..
har alltid velat prova de..
men adde ska nog hålla sig hemifrån då..:)
ska bara läsa på lite hur  man ska göra..
nån som e duktig på att tapetsera som kan förklara lite för mig:)

ska se om jag kan förlänga shoppinglistan lite till
hehe

ha de gott alla puss hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

Synd att jag inte är på Gotland vill oxå lära mej tapetsera... Söta tjejerna speciellt klänningen som Mira har... Ha det så bra på ullared

2010-11-04 @ 19:12:20
Postat av: lina

Ska inte tapetsera ännu..måste ju bygga ut först..:)

hade vart kul o göra de i hop..jo visst e de fin:)

japp de ska jag..ska försöka hitta julklappar

2010-11-04 @ 20:19:37
Postat av: Marie

Det är inte alls svårt att tapetsera, eller det verkar inte det iaf. Hjälpte pappa när han tapetserade hos mig o Henrik och det var inga problem. Det klarar du Lina! Vad kul med Ullared, säg till om då råkar ha vägarna förbi här på vägen ;) Kramar

2010-11-04 @ 20:23:41
URL: http://sushiberoende.wordpress.com
Postat av: Laila

Det verkar klokt att tapetsera själv. När jag o Björn skulle göra det tillsammans funkade det inte. Jag gick ut och målade fönster i stället.

2010-11-05 @ 11:49:13
Postat av: Anonym

Ska ni bygga ut nu? vi ska bygga ut här och ta lån på det efter jul, hur mycket kostar det för er att bygga ut ett rum? tänkte att Adde kanske vill räkna på vårt, han kan ju sånt :P kram

2010-11-08 @ 20:48:56
URL: http://natachis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0