fått mycket gjort

                                   

har fått mycket gjort i dag..
Började med att åka o lämna minja,sen vidare till apoteket o köpa salva till mira,få se om den här kan hjälpa lite bättre än den andra,sen till ica o handla lite, sen gahms o handla våtservetter,toapapper o present till anna som fyller år i dag...
sen åkte jag till pappa o hälsade på, fick mat där o så bärde vi ut kläderna i bilen som jag rensade ur garderoben på övervåningen för ett år sen eller mer....o så körde jag upp på hemse o skänke kläderna till kupan...

så då har man gjort en god gärning i dag...
skulle ha vart o lämnat kläderna länge nu de har inte blitt av....
                                               
ska straxt i väg o hämta minja..känns som att de var nyss jag lämnade henne :) tiden går fort..
ska fixa klart dopinbjudningarna i dag tror jag..ska låna datorn uppe i hablingbo om jag kommer ihåg....
i morrn ska jag till stan med Mira på återbesök på barnavdelningen....ska bli intresant..få se om jag får med mig nått sällskap in..skulle ha handlat födelsedagspresent tilla adde med..han fyller ju nästa lördag...

o så ska jag fortfarande provbaka tårtbotten...men gör jag de nej......blir aldrig av..har inte ens kollat om ingredienserna finns hemma :)

på torsdag e de röd dag så då kommer älskling va hemma men han jobbar på lördag istället...
o jag ska leta tag i industridammsugarn o dammsuga förrådet så vi kan lägga in golvet där...
ska bli så skönt o få de klart......

        

                                                              puss hej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka sötisar....

2010-05-10 @ 15:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0