vad tiden går sakta när man väntar på något..

Väntar o väntar

varför kan inte klockan bli tio så jag kan få väga mira o få veta om hon har ätit tillräckligt så att hon har gått upp i vikt...hoppas hoppas.. håller tummarna för fullt..

var på babyproffsen o skulle hämta ut babyskyddet till bilen....Men den sortens stol som jag hade bokat var tydligen slut eller nått så jag fick hyra en annan i stället..sprillans ny.hon packade upp den ur kartong medans vi såg på..Men de e samma funktion som den andra stolen som vi skulle ha haft så de gör inte så mycket..

var även o köpte bodys o pyjamas till mira o en overall som hon kan ha när vi åker hem..

Sitter o väntar på att adde ska komma in till stan med..men de tar nog en stund till men han e på väg iallfall...¨

Första natten här inne så åt mira mer än skulle så de var jätte bra...jag slöt o väga henne innan o efter varje måltid i går vid tio o så ska vi se nu vid tio om hon har gått upp något....Men de känns som att hon har ätit rätt bra i natt, men man vet ju aldrig..Men jag håller tummarna för fullt för att hon ska ha gått upp i vikt...

Nu ligger hon o sover för fullt..Tycker hon blir mer o mer lik minja. Det syns att hon har gått upp i vikt sen hon föddes..Kinderna börjar få lite rund form o hon börjar få lite mer rumpa... :)

Man vänjer säg nå otroligt fort till o ta hand om en bebis....O vakna mitt i natten o amma o bara få sova nån timme hit o dit men ändå e man inte sten trött....

uppdaterar mer sen om jag kommer i håg..

 

puss hej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0