första bvc besöket

I dag har vi vart på första bvc besöket..

gick jätte bra.Mira hade gått upp bra i vikt..Hon växer på bra..äter o sover massor:)

hon väger nu 2270 gram...

längtar till torsdag då ska jag äntligen göra nånting åt mitt hår...Snälla Tove ska klippa de o sen så ska fanny färga de..o riktigt trött på hur de ser ut nu...har inte klippt mig sen midsommardagen förra året, då klippte blondie mig på bakfyllan:) De såg fint ut då men nu ser de riktig förjävligt ut helt enkelt...:)

Har ingen aning vad jag vill göra med håret så får hoppas tove har nån bra ide..sen ska den blonda färgen bort...efter förra förlossningen vart mitt hår katastrof, riktigt trasselsudd o tappade massor av hår så tänkte jag skulle klippa av de o färga de o hålla tummarna för att de inte blir katastrof..

nu ska jag mysa lite med mira sen krypa ner i säng.

puss hej


Kommentarer
Postat av: Tove

Hejsan! kul att ni fått komma hem! Tycker det är intressant att läsa hur det går för er. Har varit på semester en vecka och då verkar det hända massor... Hoppas det fortsätter bra.Får se om vi träffar på varann något så man får se lillpluttan!

2010-03-12 @ 13:46:57
Postat av: Tove

Kanske skulle skriva att det är Tove med Timmy... :)

2010-03-12 @ 13:48:53
Postat av: Lina

roligt att du tycker om att läsa vad som händer hos oss..

förstod att de var du:)

de var ett tag sen vi såg nu..vi brukar ju lyckas o springa på varandra lite då o då..

kram

2010-03-12 @ 20:39:13
URL: http://linaminja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0