flyttat in till mira i dag..

Har flyttat in till mira i dag..
så ska sova första natten med min dotter...
Hon har slått nytt mat rekord i dag med hon har ätit 52 ml...
sen nu senaste målet åt hon 50...

så de e bara o hoppas på att hon fortsätter så så att vi får komma hem till minja o adde ...

ska bli intresant o se hur natten går..se hur trött jag kommer va av att vakna vid ett o fyra i natt o amma..de var ju ett tag sen man gjorde de..:)

Delar rum med en annan mamma men dem åker nog hem på permis i morrn så då blir man själv.. i rummet med mira...

men de e så otroligt jobbigt o behöva åka i från minja igen...känns inte kul attt göra så mot henne igen..
men får hoppas att hon inte blir lika förbannad den här gången...
kvällarna e jobbigast o va utan min söta tjej...o inte krama o pussa henne..
Men nu har jag mira brevid mig iallfall.så de e bättre än sisst jag låg inne..
längtar tills de blir hemgång för oss..
ska bli så kul o se hur minja kommer vara mot mira..
o de ska bli intresant o se hur hon kommer va mot mig...

Älskar er så otroligt mycket alla mina tre älsklingar...

Förlovade i 2 år i dag

puss hej


Kommentarer
Postat av: Iza

vad mysigt att du äntligen får vara med lillan, kan tänka mig att det känns jobbigt att sina töser på olika ställen! Förhoppningsvis blir väl minja såå glad över att ha dig hemma sen så hon välkomnar lillasyster med öppna armar!

Tråkigt att du och adde inte kan mysa på förlovningsdagen! Men ni får nog många fler dagar att fira!

Massa kramar från oss!

2010-03-01 @ 21:02:21
URL: http://www.izarosen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0