Syskonträff:)


I dag har Minja äntligen fått träffa Mira för första gången..

Minja pussade mira på både händer o fötter flera gånger o så fick hon en kram....Minja kommer vara en jätte bra storasyster tror jag...

Känns fortfarande lika jobbigt o lämna mira där o åka hem....Längtar tills den dagen då vi kan få ta med mira när vi går ut därifrån o få sätta henne i bilen och åka hem...

I morrn ska minja till eva o jag o adde till mira.....Just nu önskar jag att de inte vore så långt till stan..typ gångavstånd hade vart riktigt skönt nu..så jag kunde vara vid mira lite mer utan att de ska behhöva gå ut över minja...

Minja har visat rätt tydligt att hon inte e glad för att jag var borta så länge då när jag låg på sjukhuset..o de känns som att lagom de blir bra igen så kommer jag flytta in till Mira.....Känns så jobbigt att behöva göra så mot henne....

Vill bara att de här ska va över så vi kan få va en familj här hemma o slippa sjukhuset.

Älskar Mina Döttrar


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tyckte Minja var liten sisst jag såg henne men nu ser hon jo stor ut... Hon kommer att bli en super bra storasyster. Kramar

2010-02-23 @ 15:26:10
Postat av: Anonym

Vad stor minja blev brevid mira :) kul att hon gillade sin syster, hoppas ni får ta med henne hem snart!! kramar

2010-02-24 @ 10:40:46
URL: http://natachis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0