Saknar Mira

Det blev som jag hade hoppats på..jag blev utskriven från sjukhuset...
så underbart skönt o slippa vara inlagd...
har vart nere vid mira o ammat 4 gånger i dag...
o hon har ätit bra varje gång..jag trodde inte att de skulle gå så fort för henne att börja suga...
Men de märks att de tar mycket på hennes krafter att suga, för hon tvärslocknar efter en stund..:)

Trodde inte att det skulle känns så jobbigt som de faktist gjorde att säga hej då till mira o åka hem...
Riktigt jobbigt var de...
Kom ner till stranden o satt o väntade i bilen medans adde gick in o hämtade minja..
hon blev jätteglad när hon fick se att jag satt i bilen..riktigt skinade upp som en sol:)
gud vad jag har saknat henne..
Hem o lagade korvstroganoff med ris..
gudd vad gott de var o äta mat som faktist smakade nånting...
Sen när de var läggdax för minja vart hon fly förbannad o vill ingenting...
Bara skrek o gråt o sparkade jätte mycket..
Så de var bara o dra av kläderna o blöjan o sätta på en ny blöja..
Gick in till sängen o hon fortsatte o vara förbannad..men jag började o läsa en bok ändå..
tillslut la hon sig med täcket som huvudkudde,o låg där en stund sen somnade...
O jag bara låg där o tittade på henne o tårarna bara rann...har saknat henne något enormt...
de har vart riktigt jobbit o vara i från henne så länge...
o känns jobbigt att jag kommer att flytta in på sjukhuset igen när mira orkar äta mer o kan hålla värmen själv....känns så jobbigt att de här ska gå ut över minja...
hoppas bara de kommer gå bra när mira väl får komma hem...

Riktigt jobbigt o inte kunna vara med Mira...
tårarna börja rinna bara jag tänker hennes namn..
Känns så jobbigt o inte få ta med henne hem inte kunna ha henne i famnen o mysa när man vill.
Längtar till hela familjen får vara samlad hemma...

Dem säger att man ska räkna med att mira är tillräckligt stark för att åka hem när det börjar närma sig det beräknade Bf datumet..o de e ännu 39 dagar kvar tills dess...
känns som en evighet tills dess..
får hoppas det går snabbare..

glad o vara hemma vid minja o adde men ledsen för att jag inte kan vara vid mira...

älskar er mina underbara döttrar o min fantastiska sambo


Kommentarer
Postat av: Anonym

urs ni är verkligen i en kluven situation, att vara ifrån något av sina barn måste vara olidligt, förstår att du känner dig ledsen, och sen måste du vara en stark mamma för både minja och mira, jag beundrar dig verkligen, jag hade inte gjort annat än att gråta, hoppas mira är snabbare än dom tror, min kompis fick ju sin tjej i vecka 33, hon kom hem efter 2½ vecka hoppas de går lika fort för er!! kramar

2010-02-19 @ 10:12:26
URL: http://natachis.blogg.se/
Postat av: Sanna

Förstår att det är jobigt för er allihop..

Många som fått för tidigt som jag pratat med brukar kunna åka hem runt v35-36 Hoppas verkligen att ni också får göra det. Då är det ju inte så långt kvar. Inte lika långt som till v40 iaf.

Jag tänker på er och hoppas ni snart får med Mira hem.

2010-02-22 @ 11:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0