dag 9...segare lördag vet jag inte om jag vart med om

har inte hänt mycket i dag.....
riktigt skönt o slippa ta blodprov i dag..
men imorrn e de dax igen..så får väl se vad dem visar.....

blodtrycket e som de är....pendlande...
tycker att de kunde stabilisera sig nån gång...
dem hade funderingar i dag på att ge mig en medicin till men de har inte blitt så ännu..
får väl se hur de blir i morrn...
elelr se vad blodtrycket visar rättare sagt...fattar inte att de kan pendla så mycket när jag mesta dels bara ligger still o gör ingenting...
undrar igentiligen hur högt mitt blodtryck var hemma när jag levde precis som vanligt innan ajg blev inlagd...måste ju ha vart skyhögt...

Men jag märker inte av nånting alls att de pendlar upp och ner..
Jag bara ligger här o känner mig frisk....

Bebisen är inte alls lika aktiv nu när jag ligger härinne som dem brukar va hemma...
Brukar var mycket mer aktivitet...men sen så brukade jag röra på mig mycket mer hemma än vad jag får lov att göra här.......
Den e jättelugn när dem kör ctg,...

nån som har nått förslag på vad man kan sysselsätta sig med på dagarna härinne..
så skulle jag vara jätteglad för tips...

saknar mina älsklingar..
jobbigt o prata i telefon med adde o höra minja gråta i bakgrunden och inte kunna få va där o trösta henne...

älskar er..hoppas jag snart får komma hem till er..


puss hej


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du får sticka strumpor, vantar å tröja. =)

2010-02-06 @ 22:02:28
Postat av: Anonym

Åååå vad jobbigt att bara ligga dära, men skönt att blodtrycket och allt annat är som det ska :)



Som tur är ar du ju datan med dig också :D

Men måste endå vara jobbigt att vara ifrån familjen så dära.

2010-02-07 @ 09:04:55
URL: http://prinsessan87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0