dag 7 torsdag...

Grattis farmor på din födelsedag..tråkigt o inte få åka o gratta dig men fick prata med dig en liten stund iallfall...hoppas du har haft en kanondag..

Mitt undertryck var uppe på 110 i morse så dem bestämde klockan tio att jag skulle börja äta medicin mot de...så nu ska jag äta tre tabletter om dagen o se om de gör nån skillnad..
så får väl se...har ätit två tabletter i dag hitttils..ska äta en vid tio med..
sen i morrn kommer de bli en vid 8 en vid 14 o en vid 20...
dem flesta proverna verkade lite bättre förutom leverproverna som hade blitt nå lite sämre..

tycker informationen blir sämre o sämre för var dag som går...
i dag har jag frågat efter mina provsvar tre gånger..tog proverna halv 8 i morse o fick svar nu i kväll vid halv 8..
i går fick jag oxå fråga efter provsvaren...
tycker dem borde väl fatta att man vill veta om man blir bättre eller sämre..

Har fått huvudvärk nu med..inte så farlig men lite till o från..
men de kunde man tydligen få av medicinen...

tycker så synd om min lilla tjej..
i går när adde hämtade henne så höll han i henne o skulle klä på henne o då blev hon förbannad o bara kastade sig iväg. O då knakade de till i hennes ben..
Efter de har hon haltat o inte velat gå så mycket på benet..
Adde tryckte o kände på benet men hon reagerade inte nånting..

o i dag har pappa vart o vaccinerat henne o samtidigt passat på o träffa doktorn..o han klämde o kände på benet men kunde inte hitta något heller...
så de e bara o avvakta o se om de blir bättre...
hon kryper när hon ska ta sig fram nån stans nu...
känns riktigt jobbigt o va här inne o veta att hon har ont inte få vara där o trösta henne o krama om henne...
så adde ska vara hemma med henne i morgon. o så ska dem komma in o hälsa på mig:)
ska bli så skönt o få träffa min lilla älskling.
Undrar bara på hur hon kommer reagera när hon kommer in hit o ser mig o hur hon komemr reagera när dem ska åka härifrån...
kommer inte kunna hålla mig för gråt....kommer bli riktigt jobbigt när dem ska åka både för mig o minja tror jag..

sitter o gråter nu bara jag tänker på de så..

skulle ha gjort flödesultraljud i dag men de blev inte av för att gubben som skulle göra de var sjuk o den andra som ska göra de hade inte tid..i dag så de blir troligtvis i morrn..
Tyvär e de ju där där j*vla finska kärringen till doktor som vi fick träffa när minja föddes som ska göra de..Den enda männskan på hela sjukhuset som jag inte vill ha nått att göra med...
o tyvär e de inget men kan göra åt saken...bara tänka på att man gör de för bebisen i magen..
förhoppningsvis går de snabbt så jag kommer därifrån fort..

snälla hanna kommer med tidningar till mig i morrn:)
ska bli skönt o få nått nytt o läsa..
har läst de mesta här redan..
tråkigt bara att jag inte får träffa henne o lilla Joel som hennes son heter.:)

gonatt nu ska glo lite till innan jag ska sova så att de blir fredag o jag får träffa mina älsklingar...


puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0