då var första februari snart slut..

en dag närmare bf datumet....
om ändå de kunde gå lite fortare...
i dag så var urinprovet lite bättre, så de var ju bra men då var i stället mina leverprover sämre..
suck...
o blodtrycket de pendlar upp o ner hur som hellst...
som mest här inne på sjukhuset har jag haft 160/105
o minst 135/85
men de varierar från gång till gång....vill bara att de ska gå ner o stanna där..
sen att alla andra prover ska va bra med..

i dag har vi gjort ultraljud på navelsträngen för att kolla flödet till moderkakan...o de såg bara bra ut....o bebiisens hjärtslag ser bara bra ut så den har inte tagit nån skada av de här ännu....
men får väl se hur länge de varar..

i morgon e jag 32+0 altså 32 fulla veckor o de e gränsen på vad sjukhuset på gotland tar hand om...
så om de blir dags för förlossning så får jag troligtvis  stanna kvar på gotland..

kä'nns både bra o dåligt..känns som att sjukhuset i linköping o huddinge e bra mycket bättre än gotland...men då får jag åka helikopter dit själv..för adde får inte åka med i helikoptern utan han måste ta sig dit själv...o då lär ju bebisen hinnar födas innan adde hunnit halvvägs upp...

o jag har verkligen ingen lust att gå igenom de här själv...
känns ju bättre att va på rätt sida om vattnet oxå...närmare hem..
närmare Minja...

i morgon ska de tas nya blodprover o urinprov...så få se vad dem visar..
doktorn sa i dag att hon inte trodde de skulle va så länge kvar tills vi fick bebis..men hur länge e de..
kommer inte att gå 40 fulla veckor iallfall,de e ganska säkert..

då har hanna kommit till ön....tråkigt att inte få träffa henne o hennes lilla plutt..

tack fanny för tidningarna....hoppas du hittar böckerna...

har fått träffa älskling i dag..blir lika glad varje gång han kommer..
de tar mycket på han  med de här inte bara på mig..
han får ju ta hand om precis allt hemma nu med minja plus att jobba i stan varje dag o sen tänka på mig oxå...så han blir lite slut...får hoppas att de här inte ska hålla på så länge..
Blir ju stor omställning från att jobba hela veckorna på fårö o bara vara hemma på helgen till o jobba varje dag i stan för att komma hem o laga mat o ta hand om minja...
men de fixar du älskling..

Älskar dig så otroligt mycket..
snart har vi vart förlovade i två år..:)
tiden går så fort..
snart e minja två år oxå...

nu ska jag försöka sova o drömma om mina älsklingar...alla tre:)

gonatt alla..
blir glad av att läsa kommentarer..

puss hej


Kommentarer
Postat av: karin

Skönt att veta att du får stanna på rätt sida vattnet nu om det skulle bli bebis iallafall. Det måste ju vara jätte hemsk o inte få träffa lillfia om dagarna usch o fy. Men vi här i ringarum håller tummarna för att bebis stannar kvar ett tag till o tjockar på sig lite. Jag har två kompisar som fick för tidigt den ena fick i vecka 26 pga havandeskapsförgiftning o det var riktigt kritiskt för både mamman o barnet Men båda två mår prima nu, klart att lilla tuva "bebisen" är liten men hon vägde ju 900 gram när hon föddes också... så din bebis beräknas alltså vara dubbelt så stor som hon ungefär =) Nä nu ska jag sova! Kan du sova något därinne? Många kramar, från oss! Tänker på er!

2010-02-01 @ 22:37:17
Postat av: Hanna

hoppas du blir bättre snart. vill jo träffa dej. Tur är att beisen mår bra i alla fall och att den får vara kvar i magen så länge det går. Tycker så synd om dej som får ligga där inne alldeles själv... Många Många kramar

2010-02-02 @ 10:47:50
Postat av: Anonym

Vi tänker jätte mycket på dig och håller tummarna så mycket vi bara kan!! det kommer gå kanon bra och förhoppningsvis är både du och bebisen hemma hos minja och adde snart igen!! många kramar!!

2010-02-02 @ 11:45:38
URL: http://natachis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0