2030


Nu har mira äntligen kommit över två kilo sträcket..
väger nu 2030 gram:)
börjar bli en stor tjej...
men ser redan att hon har ändrat utseende hon börjar få lite kinder nu...

Sen så har hon slått sitt amningsrekord två gånger i dag =)
först vid tio då åt hon 35ml sen vid fyra då åt hon 48 ml..
så vid fyra åt hon bara från mig hon fick ingenting i från sonden:)
känns så otroligt skönt att de går så bra...
 satt jag med henne i famnen medans hon sov mellan 2 o 4 tills de var dags för mat igen.
kändes riktigt mysig o bara få sitta där med henne i famnen o mysa..

o så har jag fått på min förlovningsring igen..
har haft den runt halsen sen vi var i nyköping då kände jag att fingrarna hade blitt för stora..
men nu har dem krympt igen..känns så skönt o äntligen få ha den på fingret igen..

i morrn blir de till stan igen som vanligt..in till min söta lilla tjej..
blir inte lika lång stund ska ut till gerum o fira lillebror vid 4..
han börjar ju bli gammal:)

nä nu e de snart pumpdags igen o sen sova så man orkar upp i morrn

så puss hej


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad likt storasyster hon börjar bli =)



Hur går det för er, fått ngt bsked om när det blir hemgåg för er allihop?

Kram/ "Sanna"

2010-03-02 @ 13:52:23
Postat av: Elin

Fasen vad söt hon är. Kommer bli lika söt som storasyster!

2010-03-04 @ 21:34:31
URL: http://kreativasystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0