onsdag..

Äntligen frisk!!

hatar o va sjuk..e så tråkigt för man blir ju så slö o orkar inte göra nånting...
O alltid när jag e sjuk så kommer jag ju på så mycket jag kan göra o e jätte sugen på att göra sakerna men orkar inte..o så tänker man att de ska man ta o göra när man blir frisk men gör man de da.....nej sjkälvklart inte..

ideerna e bra men utförandet e väldigt dåligt...
o gym har de inte blitt på väldigt länge..

På söndag ska vi fira minja här hemma..farmor mm kommer hit o dricker kaffe o äter tårta..
hust kanske ska fundera på om man ska köpa eller göra tårta
på måndag ska ajg iallfall göra en liten tårta..antingen hjärta eller fjäril...till minja o så ska hon få paketen av mig..
måste ju fira hennes riktig födelsedag med..
hoppas hon kommer tycka om presenterna..De blev en docka som skrattar,en nalle som lyser och en larv som spelar musik sjunger o pratar...
men de visar sig..

1 år....
vad har de tagit vägen...
känns om de var nyss hon föddes, tiden har gått så otroligt fort.
De har vart jätte kul o få följa hennes framsteg o se all hon lärt sig..
Från att först va överlycklig när hon skrattade första gången, vände sig från rygg till mage o tvärtom
satte sig upp,kunde sitta utan stöd,ställa sig upp o gå....de har hänt så mycket på så kort tid..o hon har blitt så stor,
De e ingen liten bebis längre utan en liten tjej.:)


i morrn åker jag o minja till fastlandet klockan 17:05 tror jag båten gick..med linus o kicka..
Ska upp till mönsterås på begravning..
o kors i taket
ALLA MAMMA SYSKON KOMMER
Tror inte dem ahr träffats alla sammtidigt sen yvonnes begravning e de avr väl typ 17 år sen.
fattar inte de att de ska krävas beravningar för att folk ska träffa..de e ju hemskt att de sak va så..

Kommer inte att tillåta att jag o mina syskon nånsin ska bli så....

Ikväll har vi besök av pappa han sitter o ser på fotboll
Manchester united - Inter
De e därför jag e vaken.annars hade jag nog legat inne i sängen o sovit tror jag..

Innan vi ska med båten så ska vi packa bilen, på babysim hämta linus, hämta blommor o hämta kicka...
så de blir en fullspäckad dag med en lugn förmiddag....

nä ska ta o kolla mailen nu,,
suss gott Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0