fredag,,


Har vart i stan i dag med Minja o pappa o handlat lite..

Blev regnkläder till Minja o en massa mat... :)
så nu finns de nått i frysen med...hehe
Snacka om att man e van att laga mat till fler än två..
Gjorde korvstroganoff till mig o minja som de blev massa över..så de blev lite matbackar till minja i frysen..

sen har jag inte gjort så mycket mer i dag...minja har vart väldigt gnällig,dreglat massor o jätte snorig..o så håller hon på o få en tand till.....men de e bara hemma hon vart gnällig i bilen o i stan har de gått jättebra..

i morrn ska ajg o lynn baka lite grann..ska bli kul o se om de blir ätbart:)
ska göra gotlandsbullar o så ska jag göra nyttiga frukostbullar--
önska mig lycka till...

Gud va tråkigt de e o va själv....är så tyst...
bara tvättmaskinen o tvn som låter o så minja som hostar lite då o då.

Alltså va e de med nappar igentligen..dem bara försvinner..
helt spårlöst försvunna..man letar över allt o hittar ingen o så en dag så finns de fem..
fattar inte vart dem gömmer sig...

så vad gör man helt ensam hemma (eller nästan) ensam vaken da..en fredag kväll.
Finns inget vettigt o se på tv för de gör de aldrig en fredag kväll..så vad gör man då..
går o lägger sig...??

tråkigt tråkigt..ensamt ensamt....
saknar dig min underbara älskling..sängen är så stor och tom utan dig...

Puss på er älskar er


Kommentarer
Postat av: HB

Lycka till med baket kramar

2009-03-29 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0