va duktig hon e min lilla tjej


(foto:gungan i herta)

Bilden är från när jag lynn o minja var på herta strand i måndags
då fick minja test apå gungan o som ni ser tyckte hon de var jätte kul..
De var snö o is på vattnet som ni kan se...
passade ju självklart på o titta på gamla midsommartältplatsen,o pratade lite gamla minnen..
Man har ju haft så underbart roligt där nere...
 

Hon e så duktig så.. min lilla tjej
i går bajsade hon på pottan o i dag har hon pinkat på pottan...
börjar bli en stor tjej..

i dag ahr vi varit på sång o lekan.kom lite sent så de blev mest sång..men fika o lek efter..
De var riktigt många med i dag tror vi var 39 stycken vuxna o barn..De e ju ganska många småttingar..
Kul o se framtida klasskompisar..till minja..

Var på ica o pratade lite med carola om lördagen
får se om de blir förfest i bilen eller om vi hittar nån i stan....ska kolla runt lite..




en trött liten tjej..
i dag har minja ätit potatis & torsk i dillsås...på burk..men de gick ner nästan hela burken..
hon brukar ju inte va så förtjust i burkmat..
o de gör kanske inte saken bättre att jag tyckte maten luktade pyton (gilalr inte fisk)
Men så länge hon äter så e jag glad..
Just nu har hon rivit ut alla kassar från lådan så nu ligger de kassar över hela köksgolvet..så jag ska nog ta o gå o plocka kassar o läsa en bok med min busunge...

puss på er

Kommentarer
Postat av: HB

Herta, Där har man många roliga minne ifrån:-) Ge minja en kram från för att hon är så duktig Kram

2009-02-11 @ 17:38:55
Postat av: Lina

2009-02-11 @ 21:00:08
URL: http://linaminja.blogg.se/
Postat av: Lina

många roliga minnen med dig o lynn...

ska krama henne från dig i morrn...

2009-02-11 @ 21:01:17
URL: http://linaminja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0