hej halloj söndag i dag

hejsan svesan!!!

i dag har vi inte gjort så mycket..jag o minja åkte en sväng till gerum o hälsade på pappa..o tittade på hans traktor.
Fick stek potatis  sås..gott..såg lite på tv o pratade lite..

Fixade pasta sallade i kväll o hade stora problem med vad jag skulle ha i men de blev i allfall rödlök,sallad,gurka,tomater,majs o skinka.sen ahde jag feta ost oxå men de hade jag brevis eftersom adde inte äter de..
Riktigt gott var de..inte ofta man äter så nyttigt...De var fullkornspasta så var riktigt duktig o ingen dressing tog jag heller..men jag hoppade över gymmet som jag egentluigen skulle ha gott på..men får ta de i morrn eller på tisdag istället...
ska höra med mamma om hon ska med på gymmet på tisdag



har inte vart nå inspirerad till o skriva på nån dag o när jag ahr avrt de har ajg inte kunnat sätta mig för minja har velat nått...var ute en sväng i dag o minja fick gå i gräset o på terassen själv..de gick lite ostadigt med tanke på att hon inte e van o gå med skor och att hon hade overall på sig....men jag tyckte hon var jätte duktig på o gå..hon ramlade några gånger...på terassen gick de lite bättre o gå för där var ju plant...

Jag  är lite nyfiken på vem de är som är här inne o läser...kan inte alla som läser de här inlägget skriva hej i kommentarerna eller nått o skriva vem de är..
De ger inspiration o veta att nån läser..,sen så tycker jag de e kul o veta vem som läser..

på onsdag fyller farmor år.då ska vi åka till åvalle o fira henne på dagen klockan 5..jag o minja o pappa..sen anntar jag att laila o björn e där me..Men har ingen aning vad man ska köpa till henne..
Jag hade en fundering om en sån där fotoram med minneskort där man kan lägga in massa bilder o så blädrar den av sig själv..Men jag vet inte om de finns nån att köpa på sudret,eller ska man kanske åka in till stan i morrn o titta..vet inte riktigt har svårt o bestämma mig..
Helen var faktist innförbi o sa hej i kväll vart väldigt förvånad de var ju inte avd man ahde räknat med..HOn kanske skulle komma införbi i morrn bitti o äta frukost med oss.men de märks..


nä sak se klart filmen o krypa ner i sängen brevid min älskling...

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Iza

vilken underbar unge! Sååå söt hon är! Jag är riktigt sugen på att stjäla ert namn om det blir en tös men det sa jimmy att det kunde jag ju inte göra för det hette ju faktiskt urglass och addes bebis så det gick ju inte för sig! :p heheh men jag tyckte att det gör nog inget för vi bor så långt borta! :p

2009-02-02 @ 10:39:21
URL: http://nogg.se/izaa
Postat av: karin

Jag läser ju såklart =)

2009-02-02 @ 11:33:32
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Stefan

Självklart läser jag. Skoj att hänga med. Får försöka att träffas i sommar. Hej då

2009-02-03 @ 17:12:03
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Marie

The svans läser med :)

2009-02-06 @ 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0